مشتری گرامی، بازه تحویل سفارشات به پست و درج کد رهگیری ۱ الی ۲ روز کاری است. در صورت عدم پاسخگویی شماره های ثابت سایت به ایمیل shirazlaptoporder@gmail.com و آیدی تلگرام shirazlaptop_order پیام دهید.

معرفی خدمات سان پلاس

بازدید: 397 بازدید

از این پس نگران خرابی و آسیب دیدن گجتهای خود نباشید ! با خدمات سان پلاس همراه باشید .

با توجه به اینکه اکثر لوازم جانبی و گجت های موجود در بازار فاقد گارانتی و خدمات مناسب در ایران هستند ، استفاده از خدمات سان پلاس را به شما توصیه می کنیم . با خرید کالا به همراه این خدمات ، در صورت بروز خرابی های استاندارد در اولین هفته بعد از خرید ، کالا بصورت رایگان تعویض می گردد .

در مدت 18 ماه خدمات سان پلاس ، چنانچه کالا به هر دلیلی دچار مشکل و حتی آسیب های فیزیکی نظیر شکستگی ، ریزش مایعات ، خرابی کابل ، مشکلات باتری و … شود ، طبق فرمول قید شده در شرایط خدمات درصدی از هزینه تعمیر کالا از مشتری اخذ و مابقی هزینه توسط سان پلاس پرداخت می گردد .

چنانچه کالا به هر دلیل غیرقابل تعمیر باشد ، قیمت کالا در فرمول قرار گرفته و مبلغ حاصله در کیف پول مشتری شارژ می شود ، به این ترتیب شما می توانید در خرید کالای جدید از این اعتبار استفاده نمائید .

برای خرید کالاهای منتخب با خدمات سان پلاس ، در صفحه خرید و منوی گارانتی “18 ماه خدمات سان سرویس” را انتخاب نمائید .

تلاش می کنیم با ارائه خدمات سان پلاس ، ارزش خرید بیشتری برای شما خلق کنیم و تجربه خریدی آسوده و رضایت بخش را به شما همراه گرامی تقدیم کنیم .

از اعتمادتان سپاسگزاریم .

برای مشاهده کالاهای منتخب سان پلاس این لینک را ببینید . 

برای مطالعه شرایط کامل خدمات سان پلاس این لینک را ببینید .

دسته بندی دسته‌بندی نشده
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت