شرایط خدمات سان پلاس


1- مدت زمان ارائه خدمات ، از تاریخ فاکتور یا تاریخ ثبت خرید در سایت ، 18 ماه می باشد . خدمات تنها به کالاهایی تعلق می گیرد که بلافاصله پس از خرید توسط مشتری در سایت و در فرم بالا ثبت شوند .
2- در صورتی که کالای خریداری شده ، در هفته اول خرید ، در شرایط استاندارد از کار بیفتد ، کالا به رایگان با همان کالا یا کالای دیگر به درخواست مشتری(با محاسبه تفاوت قیمت) تعویض می گردد .
تبصره 1 : شرایط استاندارد به معنی شرایطی است که توسط کارخانه های سازنده وضع شده و در سراسر جهان توسط شرکتها و ارائه دهندگان خدمات پذیرفته شده اند نظیر : عدم وجود شکستگی و هرگونه آسیب فیزیکی بر روی کالا ، عدم وجود سوختگی ظاهری بر روی قطعات داخلی و تغییر شکل ظاهری آنها . همچنین ریزش هرگونه مایعات بر روی کالا ، استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد نظیر کابل ، شارژر و … ، آسیب دیدگی فیزیکی سوکتها و کابلها ، خرابی باتری داخلی دستگاه ها ، نوسانات برق ، مشکلات ناشی از نرم افزارها و Firmware ها و دستکاری آنها توسط کاربر ، استفاده از کالا در شرایط محیطی غیر استاندارد نظیر حرارت و رطوبت نامتعارف و موارد مشابه کالا را از شرایط استاندارد گارانتی خارج می کنند.
3- چنانچه کالای خریداری شده پس از یک هفته زمان مقرر در بند 2 ، به هر دلیل ( خرابی در شرایط استاندارد یا آسیبهای قید شده در بند 2 ) دچار مشکل شود ، سان پلاس با دریافت درصدی از هزینه تعمیر از مشتری و تقبل مابقی هزینه ، اقدام به تعمیر کالا می نماید . فرانشیز پرداختی توسط مشتری برای بار اول تعمیر به شکل زیر محاسبه می گردد :
فرانشیز= هزینه تعمیر *( 25 درصد + 3 درصد هزینه استهلاک به ازای هرماه استفاده از تاریخ فاکتور )
مثلا چنانچه هزینه تعمیر کالایی 200 هزار تومان باشد و کالا در ماه سوم خرید دچار آسیب شده باشد ، مبلغ پرداختی توسط مشتری 68 هزارتومان خواهد بود .
تبصره 1 : در مرتبه های بعدی استفاده از خدمات در فرمول بالا بجای 25 درصد ، 45 درصد محاسبه می گردد .
تبصره 2: حداقل مبلغ فرانشیز 50 هزار تومان می باشد .
تبصره 3: باتری داخلی کالاها تنها در صورتی شامل خدمات سان پلاس می گردد ، که کمتر از 20 درصد زمان کاری قید شده در سایت محصول در شرایط استاندارد پاسخگویی داشته باشد ،
4- در صورتیکه قطعه ای به دلیل از رده خارج شدن یا کمیاب بودن قابل تهیه نباشد و کالاغیر قابل تعمیر باشد، قیمت کالا مطابق فاکتور فروش در فرمول بالا قرار گرفته و فرانشیز محاسبه شده از مبلغ فاکتور کسر و مابقی مبلغ در خرید بعدی مشتری به عنوان پرداختی تلقی می گردد ( در این سرویس تحت هیچ شرایطی به مشتری پرداخت نقدی صورت نمی گیرد. )
تبصره : کالای غیرقابل تعمیر (داغی) ، به مشتری تحویل نمی گردد .
5- انجام سرویس سان پلاس نیازمند دقت و زمانبر است، لطفا در مراجعه خود برای دریافت خدمات این این نکته را مد نظر داشته باشید،
6- سان پلاس هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود بر روی کالاهایی نظیر فلش و سایر دستگاه های ذخیره سازی ندارد،لطفا قبل از مراجعه برای گرفتن خدمات، از اطلاعات خود کپی بگیرید.
7- هرگونه دستکاری Bios و Firmware کالا ، نظیر گذاشتن پسورد ، فلش نمودن و آپدیت و… که باعث اختلال در عملکرد دستگاه شود، شامل فرانشیز 80 درصدی در کل دوره گارانتی است.(پرداخت 80 درصدی هزینه تعمیر به عهده مشتری است )
8- در صورت مخدوش شدن برچسب خدمات نصب شده بر روی کالا یا جعبه آن ، عدم وجود جعبه دارای برچسب ، مفقودی کارت خدمات ، پایان زمان خدمات طبق تاریخ فاکتور ، دستکاری و بازشدن کالا توسط اشخاص غیر مجاز ، خدمات سان پلاس باطل شده و این خدمات مسئولیتی در قبال تعمیر یا جایگیزینی و عمل به مفاد و شرایط قرارداد ندارد . همچنین سان پلاس مسئولیتی در قبال ایرادات ناشی از حوادث طبیعی نظیر زلزله ، سیل ، آتش سوزی همچنین سرقت کالا یا توقیف توسط مقامات قانونی و دولتی ندارد .

همچنین سان پلاس تعهدی در قبال مشکلات نرم افزاری حاصل از تحریم ها و فیلترینگ که مانع از دسترسی به آپدیت ها ، نرم افزارها و سرویس های آنلاین شود ، ندارد .