گارانتی مانا ، خدماتی ماندنی

بازدید: 381 بازدید

شرایط گارانتی مانا :

شرایط گارانتی مانا ، برگرفته از نکاتی است که سازندگان لپ تاپ به عنوان شرایط استاندارد انجام خدمات گارانتی در نظر گرفته اند . این شرایط عبارتند از :

داشتن کارت گارانتی معتبر که مدت دوره گارانتی آن سپری نشده باشد .

پذیرش کالا در مرکز خدمات ، به معنی تایید گارانتی کالا نمی باشد و اعتبار گارانتی پس از کنترل موارد ابطال گارانتی و بررسی فنی مشخص خواهد گردید .

گارانتی فقط شامل کالای اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی گردد .

گارانتی کالا مربوط به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل عیوب ناشی از استهلاک ، سایش ، رنگ رفتگی ، پوسیدگی ، پارگی  و خراشیدگی نمی شود .

کالای شامل ضمانت در صورت عدم امکان تعمیر ، با تشخیص مرکز خدمات با کالای سالم جایگزین خواهد شد .

با توجه به تغییر و تحول سریع تکنولوژی ، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن کالای مشتری ، کالا با مدل مشابه و با احتساب اختلاف قیمت روز تعویض و در صورت عدم وجود کالای مشابه ، با تشخیص مرکز خدمات ، ارزش کالا محاسبه  و به مشتری پرداخت می گردد .

تعداد پیکسل سوخته در صفحات نمایش تا 3 عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و از 3 عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش می شود .

باتری و آداپتور دستگاه شامل گارانتی نمی باشد .

 

نکات مهم :

مشتری می بایست در هنگام خرید از سلامت فیزیکی کالا و یکسان بودن سریال کالا با سریال مندرج بر روی کارت گارانتی اطمینان حاصل نماید .

مسئولیت محافظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ذخیره شده در کالا بعهده مشتری می باشد و این مرکز هیچگونه مسئولیت و تعهدی در قبال حفظ ، نگهداری، از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده، استفاده و تکثیر غیرمجاز توسط افراد مجاز و غیرمجاز در تمامی مراحل تعمیر و جایگزینی را ندارد .

مدت نگهداری کالای مشتری حداکثر 2 ماه می باشد و پس از آن هیچگونه مسئولیتی متوجه این مرکز نخواهد بود .

مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال به مرکز خدمات به عهده فرستنده می باشد و صدمات ناشی از بسته بندی ناصحیح و یا صدمه دیدن در حمل و نقل به عهده مرکز خدمات نمی باشد .

 

شرایط ابطال گارانتی مانا :

مخدوش شدن یا دستکاری اطلاعات مندرج بر روی دستگاه ، هولوگرام یا کارت گارانتی

وجود هرگونه آثار تعمیر و دستکاری ، ضربه ، شکستگی ، تغییر شکل و تاب خوردگی ، سوختگی ، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی ، زنگ زدگی ، سولفاته شدن ، استفاده از دستگاه در شرایط محیطی نامناسب ، کاربرد نامناسب و هرگونه صدمه فیزیکی به قطعات و اجزای دستگاه

استفاده از باتری ، شارژر ، منبع تغذیه و هر وسیله غیر استاندارد که باعث آسیب رساندن به دستگاه و قطعات آن می گردد .

نصب هرگونه برنامه و نرم افزار ، Bios و Firmware تایید نشده توسط سازنده دستگاه

دسته بندی دسته‌بندی نشده
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت