راهنمای خرید و قوانین و مقررات
شرایط تعویض و بازگردانی کالا
در راستای آسودگی خاطر مشتریان عزیز و همچین ایجاد احساس امنیت در خرید برای شما عزیزان ، شرایطی برای بازگردانی و تعویض کالاها بر اساس قوانین شرکت های گارانتی دهنده تعیین شده، در صورت بروز مسئله پس از خرید برای شما مشتریان ارزشمند شیراز لپ تاپ درنظر گرفته شده است.
نکته : حتما کالای خود را هنگام رسیدن مرسوله از لحاظ ظاهری بررسی نمایید ، چون تحویل گرفتن کالا بمنزله سلامت ظاهری آن است و پس از آن ایراد ظاهری به هیچ عنوان پذیرفته نیست و کالا از گارانتی و خدمات پس از فروش خارج است
در صورتیکه از خرید خود منصرف شدید:
اگر از خرید خود منصرف شدید و کالا برای شما ارسال شده است، لطفا انصراف خود از خرید را حداکثر تا 7 روز به اطلاع شیراز لپ تاپ برسانید.در این مورد باز گرداندن کالا فقط در صورتی ممکن است که پس از بررسی کارشناسان تایید شود که از آن استفاده نشده باشد و پلمپ آن باز نشده باشد.
در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.
اقلام زیر شامل این بند نمی شوند:
پردازنده ، هارددیسک ، درایو نوری (سی دی رایتر،دی وی دی رایتر،بلو ری رایتر)،پرینتر،اسکنر،کارتریج ، انواع دستگاه ماینر،سیستم اسمبل شده
درصورتیکه کالای سفارش داده شده با کالایی که دریافت کردید تفاوت داشت:
این تفاوت ظرف مدت 24 ساعت باید به شیراز لپ تاپ اطلاع داده شود.
در صورتیکه این تفاوت از روی جعبه(رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ به شیراز لپ تاپ بازگردانده شود در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.
مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی تفاوت پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.
در صورتیکه کالا در اثر حمل و نقل دچار آسیب شد:
آسیب دیدگی طی 24 ساعت باید به اطلاع شیراز لپ تاپ برسد.
در صورتی که آسیب قبل از تحویل گرفتن بسته قابل مشاهده باشد ، مشتری میتواند از تحویل گرفتن بسته خودداری نماید تا کالا برای بررسی و ارسال مجدد به شیراز لپ تاپ مرجوع شود.
از آنجا که کالا بصورت حرفه ای در شیراز لپ تاپ بسته بندی می شود و تحویل به موسسات حمل و نقل معتبر می شود ،هرگونه آسیب در حمل و نقل به عهده ی موسسه حمل و نقل کننده می باشد و شیراز لپ تاپ تنها در صورت تایید شرکت حمل و نقل کننده خسارت را جبران می نماید.
کالای آسیب دیده باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه همه ی متعلقات و لوازم جانبی به انضمام صورت جلسه شرکت حمل و نقل کننده به شیراز لپ تاپ ارسال شود.
مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.
در صورتیکه کالای خریداری شده ایراد فنی داشت:
ایراد فنی باید طی 7 روز به شیراز لپ تاپ اطلاع داده شود.
این خدمت ایراد های ظاهری ، شکستگی و خط و خش هایی که در صورت استفاده نادرست کاربر ایجاد شده است را شامل نمی شود.
مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.
اقلام زیر شامل این بند نمی شوند:
کارت گرافیک بایوس خورده ، هارددیسک ، درایو نوری (سی دی رایتر،دی وی دی رایتر،بلو ری رایتر)،پرینتر،اسکنر،کارتریج ، CPU اینتل،پیکسل سوخته ی مانیتور تا تعدادی که شرکت تولید کننده و گارانتی کننده اعلام میکنند(3 تا 6 پیکسل) ، سوکت مادربردهای اینتل که آسیب ظاهری دیده اند ،انواع دستگاه ماینر
این اقلام توسط خود مشتری باید به گارانتی ارسال شود
هزینه های ارسال:
درصورت تایید کارشناسان مبنی بر پذیرش کالا و تعویض آن هزینه های ارسال کالا به عهده ی شیراز لپ تاپ است و در صورت عدم تایید هزینه ها بعهده مشتری می باشد.لطفا روش ارسال کالا به شیراز لپ تاپ را حتما با کارشناسان هماهنگ فرمایید.
عدم موجودی:
در صورت عدم موجودی کالا برای تعویض در هر یک از مراحل فوق مبلغ آن به حساب مشتری مرجوع خواهد شد یا کالا با یک کالای دیگر به انتخاب مشتری تعویض میگردد و تفاوت قیمت آن محاسبه می گردد.