گارانتی مانا ، خدماتی ماندنی
شرایط گارانتی مانا :
شرایط گارانتی مانا ، برگرفته از نکاتی است که سازندگان لپ تاپ به عنوان شرایط استاندارد انجام خدمات گارانتی در نظر گرفته اند . این شرایط عبارتند از :
داشتن کارت گارانتی معتبر که مدت دوره گارانتی آن سپری نشده باشد .
پذیرش کالا در مرکز خدمات ، به معنی تایید گارانتی کالا نمی باشد و اعتبار گارانتی پس از کنترل موارد ابطال گارانتی و بررسی فنی مشخص خواهد گردید .
گارانتی فقط شامل کالای اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی گردد .
گارانتی کالا مربوط به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل عیوب ناشی از استهلاک ، سایش ، رنگ رفتگی ، پوسیدگی ، پارگی و خراشیدگی نمی شود .
کالای شامل ضمانت در صورت عدم امکان تعمیر ، با تشخیص مرکز خدمات با کالای سالم جایگزین خواهد شد .
با توجه به تغییر و تحول سریع تکنولوژی ، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن کالای مشتری ، کالا با مدل مشابه و با احتساب اختلاف قیمت روز تعویض و در صورت عدم وجود کالای مشابه ، با تشخیص مرکز خدمات ، ارزش کالا محاسبه و به مشتری پرداخت می گردد .
تعداد پیکسل سوخته در صفحات نمایش تا 3 عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و از 3 عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش می شود .
باتری و آداپتور دستگاه شامل گارانتی نمی باشد .
نکات مهم :
مشتری می بایست در هنگام خرید از سلامت فیزیکی کالا و یکسان بودن سریال کالا با سریال مندرج بر روی کارت گارانتی اطمینان حاصل نماید .
مسئولیت محافظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ذخیره شده در کالا بعهده مشتری می باشد و این مرکز هیچگونه مسئولیت و تعهدی در قبال حفظ ، نگهداری، از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده، استفاده و تکثیر غیرمجاز توسط افراد مجاز و غیرمجاز در تمامی مراحل تعمیر و جایگزینی را ندارد .
مدت نگهداری کالای مشتری حداکثر 2 ماه می باشد و پس از آن هیچگونه مسئولیتی متوجه این مرکز نخواهد بود .
مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال به مرکز خدمات به عهده فرستنده می باشد و صدمات ناشی از بسته بندی ناصحیح و یا صدمه دیدن در حمل و نقل به عهده مرکز خدمات نمی باشد .
شرایط ابطال گارانتی مانا :
مخدوش شدن یا دستکاری اطلاعات مندرج بر روی دستگاه ، هولوگرام یا کارت گارانتی
وجود هرگونه آثار تعمیر و دستکاری ، ضربه ، شکستگی ، تغییر شکل و تاب خوردگی ، سوختگی ، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی ، زنگ زدگی ، سولفاته شدن ، استفاده از دستگاه در شرایط محیطی نامناسب ، کاربرد نامناسب و هرگونه صدمه فیزیکی به قطعات و اجزای دستگاه
استفاده از باتری ، شارژر ، منبع تغذیه و هر وسیله غیر استاندارد که باعث آسیب رساندن به دستگاه و قطعات آن می گردد .
نصب هرگونه برنامه و نرم افزار ، Bios و Firmware تایید نشده توسط سازنده دستگاه